بیش از 50 درصد جاذبه‌های لرستان در خرم‌آباد قرار دارد.

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

بیش از 50 درصد جاذبه‌های لرستان در خرم‌آباد قرار دارد

 اسد عبدالهی فرماندار خرم آباد در آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقه عکاسی روز جهانی تالاب‌ها و حامیان پویش ملی “مسیر پاک تا کربلا” که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، بیان کرد: در استان تشکل‌های محیط زیستی فعالی داریم.

وی با بیان اینکه دولت به معنای علمی متشکل است از سرزمین، مردم و حاکمیتی که در این قلمرو وجود دارد و در سه عرصه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فعالیت می‌کند، افزود: کارهایی که انجام می‌شود به صورت خصوصی، عمومی و یا دولتی هستند و یکی از اقدامات خوب نهادینه شده در جامعه وجود سمن‌هاست که در استان نیز رشد خوبی داشته‌اند.

عبدالهی با بیان اینکه در حوزه‌های بهداشت و درمان، ورزشی و مدرسه‌سازی نیز سمن‌هایی داریم که در کشور مطرح هستند، گفت: معتقدیم اگر سازمان‌های مردم‌نهاد در عرصه‌های اجتماعی پررنگ‌تر ورود پیدا می‌کردند امروز شاهد این همه مشکل نبودیم.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد به دنبال منافع عمومی هستند، خاطرنشان کرد: اگر در گذشته تشکل‌های قدرتمندی وجود داشت خیلی از مشکلاتی که امروز بروز کرده‌اند را نداشتیم و به این مرحله نمی‌رسیدیم.

وی با بیان اینکه خرم‌آباد یکی از از هفت شهر برتر گردشگری ایران است، اضافه کرد: سال گذشته حدود 32 درصد از گردشگران ورودی استان که حدود یک میلیون و 250 هزار نفر بودند به خرم‌آباد آمدند.

عبدالهی جمعیت خرم‌آباد را یک‌سوم کل استان عنوان کرد و گفت: بیش از 50 درصد جاذبه‌های لرستان در خرم‌آباد قرار دارد.

فرماندار از پاکسازی ورودی‌های شهر خرم‌آباد از زباله خبر داد و گفت: باید به سمت تقویت فرهنگ جامعه پیش برویم چراکه تمام مشکلات با پول و اعتبار حل‌شدنی نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.