بیمارستان مهر خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 4 دقیقه

بیمارستان مهر خرم‌آباد ، عملیات ساخت بیمارستان مهر خرم آباد از سال 86 آغاز شده بود و دارای بخش های زنان، مردان و کودکان است.بیمارستان مهر خرم آباد در پردیس دانشگاهی آیت الله کمالوند دانشگاه علوم پزشکی لرستان ساخته شده است.  ین بیمارستان در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و زیربنای 4150 متر مربع با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است.بیمارستان مهر در خرم‌آباد و در کیلومتر4جاده خرم آباد -بروجرد مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی واقع شده است.

عصر امروز سه شنبه (1397/4/19)بیمارستان روانپزشکی مهر خرم آباد با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

این بیمارستان با ظرفیت ۱۰۰ تخت در منطقه پردیس کمالوند خرم آباد احداث شده است. در بیمارستان روانپزشکی مهر خرم آباد متخصصین روانپزشکی به طور تخصصی کار درمان بیماران اعصاب و روان را انجام می دهند.

در این بیمارستان تخصصی بخش مردان، بخش زنان و بخش اطفال وجود دارد و اقدامات درمانی به صورت کاملا تخصصی صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، با افتتاح این بیمارستان ۱۰۰ تخت تخصصی اعصاب و روان به بخش درمان لرستان اضافه می شود که بار عمده ای را از مشکلات بیماران رفع خواهد کرد.

بیمارستان اعصاب و روان خرم آباد روز سه شنبه با حضور حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

سید موسی خادمی افزود: دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی معمار نظام جدید سلامتی هستند که در کشور شروع شده و یکی از شاهکارهای دولت تدبیر و امید این اقدام است.
وی اظهار داشت: کارهای خیلی بزرگی در حوزه عمرانی در لرستان انجام شده اما به دلیل عقب ماندگی تاریخی باز هم جای کار زیاد است.
استاندار لرستان بیان کرد: در شرایطی که اوضاع اقتصادی دچار مشکل می شود استان های کمتر توسعه یافته بیشتر دچار سختی می شوند.
وی تصریح کرد: امیدواریم با حمایت وزیر بهداشت و نگاه عدالت محور و توزان منطقه ای طرح های استان از جمله بیمارستان کوهدشت و دورود و بیمارستان جایگزین شهدای عشایر به روش های جدید تامین مالی به نتیجه برسند تا حداقل از بعد سخت افزاری این استان به استان های دیگر کشور نزدیک شود.
به گزارش ایرنا بیمارستان اعصاب و روان مهر خرم آباد با ظرفیت 64 تخت و با هزینه160 میلیارد ریال ساخته شده است.
کمبود فضای فیزیکی و تخت بیمارستانی از مشکلات اصلی بیماران اعصاب و روان حرم آباد بود که با بهره برداری از بیمارستان جدید، این مشکلات تا حدود بسیاری برطرف می شود.
این بیمارستان با مساحت 21 هزار متر مربع و زیر بنای 4150 متر مربع دارای 2 بخش یستری مردان و زنان، اداری و اورژانس است.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در یک سفر 2 روزه به منظور افتتاح چند طرح بهداشتی درمانی به این استان سفر کرده است.
بیمارستان آیت الله بروجردی در بروجرد نیز روز چهارشنبه با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد و همچنین افتتاح پروژه های درمانی شهرستان دورود از جمله افتتاح مرکز جامع سلامت و کلنگ زنی بیمارستان جدید این شهرستان از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به این استان است.

بیمارستان مهر خرم آباد در یک نگاه

بیمارستان مهر خرم آباد از جمله بیمارستان‌های عمومی (جنرال) مجهز در خرم آباد است. این بیمارستان درسال 1397 تأسیس گردید و در حال حاضر دارای 90 تخت فعال می باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز سه شنبه بیمارستان روانپزشکی مهر خرم آباد با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

 این بیمارستان با ظرفیت ۱۰۰ تخت در منطقه پردیس کمالوند خرم آباد احداث شده است. در بیمارستان روانپزشکی مهر خرم آباد متخصصین روانپزشکی به طور تخصصی کار درمان بیماران اعصاب و روان را انجام می دهند.

در این بیمارستان تخصصی بخش مردان، بخش زنان و بخش اطفال وجود دارد و اقدامات درمانی به صورت کاملا تخصصی صورت خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، با افتتاح این بیمارستان ۱۰۰ تخت تخصصی اعصاب و روان به بخش درمان لرستان اضافه می شود که بار عمده ای را از مشکلات بیماران رفع خواهد کرد.

 

 نوع بیمارستان : دولتی _ آموزشی درمانی
 تخصص بیمارستان : تخصصی اعصاب و روان
 نهاد ها و بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان مهر خرم آباد :

اطلاعاتی در مورد بیمه های طرف قرارداد این بیمارستان وجود ندارد

 سیستم نوبت دهی بیمارستان مهر خرم آباد :

• تلفنی : 33242430-0660

• اینترنتی : دارد، مراجعه به وب سایت بیمارستان

 دسترسی به خطوط BRT و مترو :
  • دسترسی به مترو : ندارد
  • دسترسی به BRT : ندارد
 فضای استراحت و تفریحی در بیمارستان : ندارد
 خدمات ویژه و خدمات تخصصی بیمارستان : ندارد
 بخش رسیدگی به شکایات بیمارستان مهر خرم آباد :

مراجعه به صندوق ثبت شکایات بیمارستان نصب شده در تمامی راهروهای بخش بیمارستان جهت ارسال شکایات به صورت کتبی

 ساعات ملاقات بیمارستان مهر خرم آباد :

ساعات ملاقات همه روزه از ساعت 14 الی 17

 بخش های بستری بیمارستان مهر خرم آباد : بخش مردان – بخش زنان – بخش اطفال – اورژانس بستری

دکتر عباس پزشکی گفت: این بیمارستان با ظرفیت 100 تخت طی ماه آینده در منطقه پردیس کمالوند به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: در این بیمارستان متخصصین روان‌پزشکی به‌طور تخصصی کار درمان بیماران اعصاب و روان را انجام خواهند داد.

پزشکی خاطرنشان کرد: در این بیمارستان تخصصی بخش مردان، بخش زنان و بخش اطفال وجود دارد و اقدامات درمانی به‌صورت کاملاً تخصصی صورت خواهد گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین گفت: با افتتاح این بیمارستان صد تخت تخصصی اعصاب و روان به بخش درمان استان اضافه خواهد شد که بار عمده‌ای را از مشکلات بیماران مرتفع خواهد کرد.   97/3/13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.