بوستان شاپوری تا پایان سال به بهره برداری می رسد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه
شهردار خرم‌آباد با اشاره به رویکرد جدید شهرداری خرم آباد در بحث فضای سبز شهری گفت : باتوجه به بحران کم آبی و لزوم صرفه جویی در منابع آبی ، رویکرد ما جایگزینی درختکاری به جای چمن کاری است.
 وحید رشیدی با اشاره به برخی پروژه فضای سبز شهرداری افزود: انشاا… با تامین منابع لازم و طبق برنامه پنج ساله پروژه‌های چون بوستان شاپوری و آبشار طلایی، بوستان طبیعت و بسیاری از بوستان‌های محلی تا پایان سال به مرحله بهره‌برداری می‌رسند.
شهردار خرم‌آباد در بوستان شاپوری را از پروژه‌های مهم در حوزه شهری خرم‌آباد عنوان و تصریح کرد: این پروژه با مشارکت استانداری و شهرداری درحال پیشرفت است و قرار است بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و تفکیک وظایف تا پایان سال فاز یک این پروژه بزرگ را به اتمام برسانیم.
وی ادامه داد: با بهره‌برداری از بوستان شاپوری و ساماندهی دریاچه شاپوری از نظر فضاهای تفریحی و تفرجگاهی نوعی تعادل و موازنه بین مناطق شمال و جنوب شهر ایجاد خواهد شد.
رشیدی در پایان اجرای طرح کمربند سبز را از اولویت‌های کاری مدیریت شهری بر شمرد و خاطرنشان کرد: می‌خواهیم دورتادور شهر خرم‌آباد را درخت بکاریم.
وی ادامه داد: همچنین تصمیم داریم با ایجاد بوستان‌های محله‌ای و کاشت درخت در بلوارها و مناطق مختلف شهر درکنار طرح کمربند سبز، خرم‌آباد را به یک شهر سر سبز تبدیل کنیم.  97/4/16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.