بهره برداری ازقطعه اول آزادراه خرم‌آباد- اراک تا پایان امسال

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

بهره برداری ازقطعه اول آزادراه خرم‌آباد- اراک تا پایان امسال

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: قطعه اول آزادراه خرم‌آباد- اراک به طول ۷۰ کیلومتر، تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود.

سردار عبادالله عبداللهی ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه آزادراه خرم آباد- اراک با اشاره به اینکه طول این آزادراه ۱۳۴ کیلومتر است، اظهار داشت: قطعه ابتدایی آن شامل مسیر خرم آباد- بروجرد به طول ۷۰ کیلومتر که سخت ترین مسیر این پروژه است تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این مسیر ۸ کیلومتر تونل دارد و حجم بالایی از خاکبرداری و خاکریزی در جریان عملیات اجرایی آن داشته ایم، تصریح کرد: مسیر خرم آباد- بروجرد این آزادراه ۷۲ درصد پیشرفت دارد و کارهای خاکریزی و خاکبرداری آن انجام شده و در حال اجرای عملیات روسازی آن هستیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه با بهره برداری از این پروژه ۳۰ کیلومتر کاهش مسیر خواهیم داشت، افزود: بخشی از آمار تصادفات در کشور به خاطر مهندسی نبودن راه ها است، آزادراه خرم آباد- اراک یک آزادراه ایمن است و به لحاظ زیست محیطی و کاهش سوخت دارای قابلیت های زیادی است.

این آزاداره کریدور جنوب به مرکز و شرق است و اگر ادامه یابد به شمال غرب هم می تواند وصل شود.برای اجرای این پروژه هزار میلیارد اعتبار پیش بینی شده که به اضافه اصلاحات آن به ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ میلیارد نیز می رسد.  97/2/13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.