برگزاری نخستین جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دندانپزشکی لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
اولین جشن دانش‌آموختگی و تحلیف 14 نفر از دانشجویان (ورودی سال تحصیلی 91) رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.  اولین جشن دانش‌آموختگی و تحلیف 14 نفر از دانشجویان (ورودی سال تحصیلی 91) رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رئیس دانشکده دندانپزشکی گفت: فرهیختگان جوان، امیدهای آینده جامعه دندانپزشکی از اینکه به جمع دانش‌آموختگان دندانپزشکی پیوستید، بسیار خوشحال هستم.
دکتر ناهید دریکوند پیشرفت در دانشکده دندانپزشکی را مرهون حمایت‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی دانست و افزود: از تمام اساتید، پیشکسوتان، همکاران و دانشجویانی که درراه اعتلای دانشکده تلاش نمودند تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی بابیان این مطلب که تخصص و علم به‌تنهایی ارزشمند نمی‌شود، اظهار داشت: به‌درستی که تخصص در سایه انسانیت و معنویت است که معنا می‌یابد و ارزشمند می‌گردد.
دکتر دریکوند به احترام و حفظ حرمت بیماران تأکید کرد و گفت: شرایط زندگی و اقتصادی مراجعین برای درمان را همیشه مدنظر داشته باشید مبادا به خاطر عدم مالی از ارائه خدمات به بیماران کوتاهی کنید.
در ادامه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه دانشکده دندانپزشکی در ثمر رسیدن این دانشکده تا به امروز عنوان داشت: با تلاش‌ها مستمر و پیگیری‌ها رئیس دانشکده موافقت اصولی در سال 95 کلید خورد و با 46 هیأت علمی به کار خود ادامه داد تا به امروز که شاهد جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان این دانشکده می‌باشیم.
کوروش ساکی بابیان این مطلب که سم تعقل و اندیشه غفلت در کار است به دانشجویان توصیه کرد: وقت خود را تنها صرف کار دندانپزشکی نکنید بلکه در این حرفه به دنبال چراها باشید.
وی با تاکید به فارغ‌التحصیلان دندانپزشکی که انسان را در جایگاه انسانیت بشناسید، افزود: شما در حرفه خود با انسان‌ها سروکار دارید و در هر جایگاهی که می‌باشید تنها هدف اصلی‌تان خدمت به انسان‌ها باشد و هیچ‌گاه این اصل اصولی را زیر سؤال نبرید.
ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اعلام این خبر که 90 درصد حرفه دندانپزشکی مغفول مانده، افزود: دولت کمتر به حرفه دندانپزشکی ورود پیدا کرد و 90 درصد آن به‌واسطه مواد و تجهیزات به بخش خصوصی واگذار گردیده است.
ساکی بیان کرد: باید باهمت و پشتکاری همه‌جانبه به مسیر خود ادامه دهید چراکه راه درازی در پیش دارید امیدواریم روزی شاهد موفقیت‌های شما عزیزان در سطح بین‌المللی باشیم.
در ادامه نماینده نهاد رهبری در دانشگاه با بیان این مطلب که هر انسانی مؤمن نیست مگر 3 خصلت در وجودش باشد، اظهار داشت: روش و خصلتی از پروردگار متعال، پیامبر اکرم و امام معصوم در وجودش باشد اینکه آبروداری و رازداری کند، با مردم مدارا کند و مشکلات و سختی را تحمل کند.
حجت‌الاسلام هادی گراوند افزود: از راهه‌ای جلوگیری از خطاهای پزشکی نگاه کرامت محور به انسان، دقت در انجام کار، تقویت روحیه توحید، صداقت در کار، اخلاق پزشکی و اینکه قدردان نظام و انقلاب باشیم.
این جشن با قرائت دسته‌جمعی سوگندنامه توسط رئیس دانشکده و دانشجویان دندانپزشکی اجرا و با عکس‌های یادگاری به همراه مسئولین دانشگاه و دانشکده به کار خود پایان داد.
شایان ذکر است این مراسم صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان دکتر، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ، رئیس دانشکده دندانپزشکی  و معاونین پژوهش و آموزشی دانشکده در سالن ابن‌سینا بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد برگزار شد.   97/5/1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.