بدون زاگرس امکان زندگی در منطقه وجود نداشت

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

بدون زاگرس امکان زندگی در منطقه وجود نداشت

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: اگر زاگرس در تقسیمات زمینی جزئی از ایران نبود امکان نداشت که بتوانیم در آن زندگی کنیم.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، مهندس عباس کشاورز در اولین جشنواره استانی گل ‎ های داوودی اظهار کرد: در وزارت جهاد کشاورزی مسئول توسعه اقتصادی هستیم و امروز نمی‎توان بدون درنظر گرفتن ابعاد اجتماعی و زیست ‎ ،موفقیتی حاصل کرد برای همین می‎بایست این موضوعات مورد تحلیلی و تحقیق بیشتری قرار گیرند.
وی با بیان اینکه وظایف اقتصادی ما تولید محصولات کشاورزی، پرورش ماهی، حفظ جنگل و منابع آب است، ادامه داد: در همه رفتارها باید به بعد اجتماعی و موضوع محیط زیست بیشتر توجه کرد.
کشاورز با تاکید بر اینکه در یک فضای اجتماعی و پایدار باید فعالیت کرد، اضافه کرد: امنیت اجتماعی باید برقرار شود و خسارت ‎ ها به حداقل ممکن برسد تا کارها دارای ارزش و اعتبار سلامت باشند.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه باید با طبیعت آشتی کنیم، گفت: در همین راستا دولت می ‎ بایست زمینه ‎ ها را فراهم کند و هم اکنون نیز اقدامات ارزنده ‎ ای انجام شده است.
وی توجه به طبیعت را ضروری دانست و یادآور شد: در مقطعی از زمان، اقتصاد اولویت قرار گرفت اما هم اکنون موضوع محیط زیست اهمیت فراوانی یافته است؛ اگر در راستای کاهش آلودگی شهر اقدامی شود از طرفی دیگر هزینه ‎ ها برای درمان کاهش خواهد یافت که کاری اقتصادی خواهد بود.
 وی عنوان کرد و گفت: اگر زاگرس در تقسیمات زمینی جزئی از ایران نبود امکان نداشت که بتوانیم در آن زندگی کنیم. باغ گیاه ‎ شناسی زاگرس می ‎ تواند در راستای اطلاع ‎ رسانی به مردم در رابطه با پوشش منطقه تاثیر بسزایی داشته باشد.   96/8/4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.