بازسازی و اصلاح زمین چمن ورزشگاه تختی خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

 بازسازی و اصلاح زمین چمن ورزشگاه تختی خرم‌آباد

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، گفت: تا جایی که بتوانیم با جابجایی اعتبار و یا تزریق اعتبارات جدید نیازهای مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد را برطرف می‌کنیم.

دکترسمانه حسن پور شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از وضعیت ورزشگاه تختی خرم آباد، اظهار داشت: یک سری زیرساخت‌ها و فضاها در این ورزشگاه وجود دارد که نیاز به بازسازی دارند.

وی با بیان اینکه بخشی از فضاهای ورزشگاه تختی خرم آباد نیاز به تعمیرات جزئی دارد، عنوان کرد: پیست تارتان ورزشگاه آسیب دیده و زمین چمن آن نیز نیازمند به اصلاح است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، بیان داشت: بیلبورد نمایش بازی‌ها، دیوار سالن دو و میدانی و… این ورزشگاه نیازمند به اصلاح است.

حسن پور با اشاره به بازدید از این مجموعه ورزشی، ادامه داد: هدف دیدن نیازهای ورزشگاه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تا جایی که بتوانیم با جابجایی اعتبار و یا تزریق اعتبارات جدید نیازهای این مجموعه ورزشی را برطرف می‌کنیم، گفت: این امر با اولویت بندی در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه مسابقات ورزشی استان در مجموعه تختی برگزار می‌شود، افزود: ویترین ورزش استان این ورزشگاه است و باید اقدامات لازم برای بازسازی و اصلاح آن انجام گیرد.99/9/16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.