بازدید وزیر ارتباطات از مجتمع کشت و صنعت

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

وزیر ارتباطات از مجتمع کشت و صنعت لرستان بازدید کرد

 محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در حاشیه سفر خود به لرستان همراه با استاندار لرستان و مسئولان ملی و استانی از روند اجرای پروژه ها در مجتمع کشت و صنعت لرستان بازدید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با بازدید خود از این مجتمع در جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی لرستان گفت: احداث یک گلخانه گسترده با حضور شرکت هلندی یکی از اقدامات خوب صورت گرفته در مجتمع کشت و صنعت است.

وی با بیان اینکه با حضور این شرکت هلندی علاوه بر اینکه این در استان لرستان  یک علم جدید وارد می شود، یک بازار صادراتی برای استان مهیا می شود، تصریح کرد: در این راستا تعداد زیادی از جوانان مشغول به کار می شوند اما آنچه مهم بوده این است که از این جا به بعد کاری که از هلند آمده را یاد می گیرید و خودتان کار می کنید.

واعظی با تاکید بر اینکه تا زمانیکه بازار خود را در ایران تعریف کنیم نمی توانیم انتظار داشته باشیم کیفیت محصولات بالا برود، افزود: دولت روابط اش با کشورها عادی شده و صادرات جزو اهداف اصلی دولت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه مسئولیت کمیسیون مشترک اقتصادی چند کشور را به عهده وزارت ارتباطات گذاشته اند، اظهار داشت: از جمله این کشورها ترکیه، روسیه، آذربایجان، امارات، اندونزی و فیلیپین است.

واعظی با بیان اینکه هرکدام از این کشورها برای لرستان مزیتی دارد و در این راستا آمادگی برقراری ارتباطات تجاری از سوی کمیسیون مشترک اقتصادی وجود دارد، تصریح کرد: لرستان جوانان و فارغ التحصیلان خوبی دارد و آنچه که راجع به صادرات در این کشورها می خواهید درخدمت هستیم و کمک می کنیم.پ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.