ایجاد صنایع تبدیلی در کشت و صنعت/ ۱۵۰۰ شغل ایجاد می‌شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

ایجاد صنایع تبدیلی در کشت و صنعت/ ۱۵۰۰ شغل ایجاد می‌شود

 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از ایجاد کارخانه‌های فرآوری، صنایع تبدیلی و جانبی در کشت و صنعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بختیار رازانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری تور صنعتی یک روزه با حضور جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی و مدیران واحدهای صنعتی که با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، خبر داد.

وی گفت: اولین تور صنعتی در سال جدید با حضور تعداد ۵۰ نفر از دانشجویان و مدیران واحدهای صنعتی با بازدید از همه قسمت های واحد کشت و صنعت لرستان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: مجتمع کشت و صنعت شهرستان خرم‌آباد با مساحت ۱۳۰۰ هکتار در ۱۵ کیلومتری محور خرم‌آباد – اندیمشک قرار دارد و اکنون در بخش‌های مختلف کشاورزی  و دامداری فعالیت خود را آغاز کرده است.

رازانی افزود: مجتمع کشت صنعت لرستان پس از سال‌ها تعطیلی با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد تومانی یک سرمایه گذار خارجی احیاء شده و در حال حاضر ۶۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح کشت و صنعت بیش از ۱۵۰۰ نفر به‌طور مستقیم شاغل می‌شوند بنابراین مقدمات کار فراهم‌شده تا از همه ظرفیت‌های این بخش استفاده شود.

این مجتمع در حوزه کشت انواع گیاهان بومی استان، پرورش دام، تحقیق و توسعه در حال فعالیت است که در فاز دوم کارخانه‌های فرآوری، صنایع تبدیلی و جانبی در این مجتمع راه‌اندازی خواهد شد.  96/2/3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.