انتقاد از وضعیت پروژه‌های عمران شهری/ دستگاه قضایی ورود پیدا کند

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

انتقاد از وضعیت پروژه‌های عمران شهری/ دستگاه قضایی ورود پیدا کند

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد از وضعیت پروژه‌های عمران شهری خرم‌آباد مانند زیرگذر بهارستان و برج‌های دوقلو انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام متقی با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات موجود در استان تأکید کرد و  بیان داشت: امروز شاهد تعطیلی شهرک‌های صنعتی در لرستان هستیم و باید اقدام اساسی در رابطه با رفع این مشکل در استان صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان و نمایندگان در قبال مسئولیتی که دارند متعهد باشند و باید نسبت به رأی و اعتماد مردم امانت‌دار باشند ادامه داد: در حال حاضر شاهد تعطیلی برخی از پروژه‌های عمران شهری در سطح شهر خرم‌آباد هستیم و در این راستا دستگاه قضایی به‌عنوان مدعی‌العموم باید ورود پیدا کند.

با تعارف مشکلات حل نمی‌شوند

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با انتقاد از وضعیت زیرگذر بهارستان در شهر خرم‌آباد بیان داشت: عدم اجرا و تکمیل این پروژه موجب آزار و اذیت مردم، مشکل دررفت و آمد مردم و … در سطح شهر شده است.

حجت‌الاسلام متقی نیا با تأکید بر اینکه مسئولان باید پاسخگوی این نجابت مردم باشند تصریح کرد: همچنین در حال حاضر پروژه برج‌های «دوقلو» خرم‌آباد نیز تعطیل بوده و این در حالی است که باگذشت سال‌ها هنوز به سرانجام نرسیده است.

حجت‌الاسلام متقی نیا با تأکید بر ضرورت ورود دستگاه قضایی استان برای پیگیری این پروژه‌های نیمه‌تمام عمران شهری در خرم‌آباد : با تعارف مشکلات حل نمی‌شوند و مسئولان باید در پیشگاه خدا و مردم پاسخگوی عملکرد خود باشند.  97/2/7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.