افتتاح ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

افتتاح ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی

ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به بهره‌برداری رسید.

دکتر  حبیب‌الله خجسته‌پور در مراسم افتتاح ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان اظهار کرد: خوشبختانه طی مدت چهار سال گذشته، اقدامات زیرساختی مهمی در دانشگاه لرستان انجام شده که نتیجه آن افزایش سرانه‌ فضای آموزشی در این دانشگاه بوده است.

وی اضافه کرد: طی دهه فجر امسال، پروژه‌های برجسته‌ای همچون ترمینال برون استانی خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید و افتتاح ساختمان آموزشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان هم از جمله این پروژه‌های برجسته‌ است.

خجسته‌پور ادامه داد: اگرچه دولت، محدودیت‌های اعتباری مالی داشته است اما حرکت‌های زیرساختی و عمرانی در دانشگاه لرستان متوقف نشده و کارهای خوبی انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: این پرو‌ژه‌ به سرعت اجرایی شد و در مدت یک سال و نیم به افتتاح رسید.

در ادامه این مراسم دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان گفت: خوشبختانه براساس مجوزهای قانونی توانستیم از تسهیلات بانکی استفاده کنیم و این ساختمان افتتاح و بعد از سال‌ها، مشکل کمبود فضای آموزشی این دانشکده رفع شد.

وی اضافه کرد: پرو‌ژه‌های متعددی در دانشگاه لرستان در دوره دولت تدبیر و امید اجرایی شده است که می‌توان به حصارکشی دانشگاه، ساختمان تکمیلی دانشکده علوم پایه، ساخت ساختمان مرکزی، سالن آمفی‌تئاتر، مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، بیمارستان دامپزشکی دانشگاه لرستان، تجهیز آزمایشگاه مرکزی شماره یک و دو، گلخانه‌های آموزشی و پژوهشی دانشکده کشاورزی و… اشاره کرد.   96/11/23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.