استاندار لرستان از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید رحیمی بازدید کرد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

استاندار لرستان از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید رحیمی بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی خادمی پیش از ظهر امروز یکشنبه از بخش های Nicu ٬ Ccu ٬ شیمی درمانی و دیگر بخش های مختلف بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این بیمارستان قرار گرفت.

در این بازدید که رئیس دانشگاه و رئیس بیمارستان شهید رحیمی نیز حضور داشتند، در ابتدا سعید رحیمی رئیس بیمارستان گزارشی از نحوه فعالیت های این بیمارستان و اهداف پیش رو ارائه کرد و گفت: استارت بیمارستان عملا از سال ۹۱ با ظرفیت اسمی ۲۲۰ تخت بیمارستانی کلید خورد که طی این چند سال بخش های مختلف بیمارستانی راه اندازی شدند به طوری که سال گذشته ۱۷۷ تخت بیمارستانی اضافه شد و ظرفیت بیمارستان به ۴۰۰ تخت افزایش یافت.

وی گفت: در اهداف بلند مدت قرار است این ظرفیت به ۵۰۰ تخت برسد و بخش های پیوند کلیه و مغز استخوان راه اندازی شود.

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد اظهار داشت: هم اکنون ۴ رشته تخصصی اطفال٬ داخلی٬ بیهوشی و جراحی در بیمارستان راه اندازی شده و فعالیت های تخصصی به مردم ارائه می شود و از راه اندازی بخش زنان نیز در آینده نزدیک در این بیماستان خبر داد.

کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این بازدید با بیان اینکه استان قبلا مشکل شیمی درمانی و تخت های ویژه داشت٬ گفت: بخش شیمی درمانی با کمک خیرین راه اندازی شده و مشکل تخت های ویژه بیمارستانی با بررسی های انجام گرفته و اختصاص فضاهای فیزیکی مناسب و افزایش تخت های ویژه عملا مشکل مرتفع شده است زیرا اقدامات خوبی در این راستا در بیمارستان شهید رحیمی صورت گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: راه اندازی بخش های پیوند کلیه و پیوند مغز استخوان که دستگاه ها و متخصصان خاص خودش را می طلبد ٬ نیازمند ایجاد بسترهای لازم و فراهم کردن تجهیزات گران قیمت آن است و اگر سیستم هماهنگ باشد کارهای بزرگی می توان در این راستا انجام داد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان ٬ عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در راه اندازی بخش های Nicu ٬ Ccu ٬ Icu را خوب ارزابی کرد و رضایت خود از اقدامات صورت گرفته در بیمارستان شهید رحیمی را اعلام کرد.   96/8/7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.