استانداران ادوار لرستان و استانداران لرستانی تبار به خرم‌آباد آمدند

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه
جمعی از استانداران ادوار لرستان و استانداران لرستانی تبار جهت بازدید از روند تغییرات استان و شرکت در کمیته انسانی استانداران به خرم‌آباد سفر کردند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، این سفر صبح امروز و به دعوت “هوشنگ بازوند” استاندار لرستان صورت گرفت.
ازجمله این افراد می‌توان محمدرضا محسنی ثانی (استاندار لرستان از 8 آبان 1384 اهل سبزوار خراسان= یک سال و 6 ماه)، محمدجواد محمدی زاده (استاندار لرستان از 14 دی 1372 اهل دزفول = 3 سال و 9 ماه و 13 روز)، سید حسن رسولی (استاندار لرستان از 27 شهریور 1376 اهل کاشمر خراسان = 2 سال و 10 ماه و 5 روز)، (نورالله عابدی استاندار لرستان از 2 تیر 1379 = اهل بهبهان خوزستان= 2 سال و 3 ماه و 25 روز)، پیریایی، گرانمایه‌پور و زاهدی را نام برد.
بازدید از مجتمع کشت و صنعت لرستان، شرکت در غبارروبی گلزار شهدا و بازدید از ساختمان در حال ساخت استانداری (برج امید)، دیدار با شهید زنده سید نورخدا موسوی و بازدید از برج‌های دوقلوی کیو ازجمله برنامه‌های این سفر بود.
شایان‌ ذکر است مسئولان استانداری لرستان برای کلیه استانداران ادوار و استانداران لرستانی تبار دعوت‌نامه فرستاده‌شده است اما بسیاری از این افراد ازجمله سید حسین صابری انارکی (از 2 اردیبهشت 1386 اهل انارک کرمان= 3 سال و 3 ماه) و (حبیب‌الله دَه‌مرده از 2 مرداد 1389 اهل زابل سیستان و بلوچستان = 3 سال و 2 ماه و 3 روز) به دلایل مختلف در این برنامه شرکت نداشتند.  95/12/18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.