اختصاص 15میلیارد برای کمک به دانشگاه پیام نور خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

اختصاص 15میلیارد برای کمک به دانشگاه پیام نورخرم آباد

 استاندار لرستان از اختصاص 15 میلیارد ریال برای کمک به دانشگاه پیام نور استان خبرداد.
 دکتر سید موسی خادمی در نشست با روسای دانشگاه پیام نور خوزستان و لرستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه خدمات ارزنده دانشگاه پیام نور برای همه اقشار به ویژه قشر کم درآمد قابل تامل و توجه است و سطح کیفی،آموزشی مطلوب و بالایی  در این دانشگاه حاکم است، سعی بر این بوده که از طرق مختلف از جمله بودجه متوازن منطقه‌ای به این دانشگاه کمک کنیم.
وی ادامه داد: از همین سر فصل برای امسال 15میلیارد ریال برای کمک به دانشگاه پیام نور لرستان اختصاص داده‌ایم.
در ادامه این جلسه دکتر علیرضا اقبالی رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان گفت:سیاست انقباضی پیش‌رو در طرح منطقه‌ای شدن دانشگاه پیام نور موجب چابکی سیستم، تفویض اختیار به استان‌ها، اتحاد و یکپارچگی در تصمیم سازمان‌ها و در نهایت تامین نیازهای دانشجویان به شکلی مطلوب خواهد شد.
دکتر ططری رئیس دانشگاه پیام نور لرستان نیز با اشاره به وضعیت این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه پیام نور لرستان از لحاظ تعداد دانشجو و اعضای هیات علمی نقش ویژه‌ای در منطقه ایفا می‌کند و در زمینه درآمدزایی و رشد بیشتر دانشگاه می‌تواند موثر باشد .
وی با بیان اینکه حضور شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه پیام نور لرستان در عرصه تولید علم، فناوری و درآمدزایی پررنگ است، یادآور شد: وظیفه ما تامین نیازهای مادی و معنوی شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت و توجه به آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.