احداث آزمایشگاه سن‌سنجی در لرستان

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

احداث آزمایشگاه سن‌سنجی در لرستان

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی از احداث آزمایشگاه سن‌سنجی در لرستان خبر داد.
راضیه لک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، در رابطه با راه‌اندازی آزمایشگاه سن‌سنجی در استان، اظهار کرد: هزینه سرمایه‌گذاری برای این طرح بالا بوده و حدود 150 میلیارد تومان است که باید این موضوع بررسی شود که فاینانس و برگشت سود آن را چگونه تأمین کنیم.
وی با بیان اینکه هزینه جاری این آزمایشگاه نیز باید بررسی شود که چطور آن را تأمین کرد، افزود: همچنین نوع دستگاه‌ها و میزان خوراک آن را باید مورد مطالعه قرار داد و تعیین کرد برای هر دستگاه به طور تفکیک چقدر نمونه برآورد می‌شود.
رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی تصریح کرد: طرح مطالعاتی این آزمایشگاه هنوز تهیه نشده و کامل نیست که باید آن را تکمیل و سپس اقدام کرد. برای احداث این آزمایشگاه باید طرح فنی و اقتصادی آن ارائه شود.
لک بیان کرد: این دستگاه‌ها به صورت شبانه‌روز کار می‌کنند، برای همین خوراک آن باید به صورت سه شیفت تأمین شود. در همین راستا برای کشور و منطقه بازاریابی طرح باید مورد مطالعه قرار گیرد و تمام موارد را بسنجیم.
وی ادامه داد: طرح فنی و اقتصادی تکمیل شود کار را شروع می‌کنیم و این آزمایشگاه در لرستان حتما عملیاتی می‌شود اما نوع دستگاه‌هایی که آورده می‌شود باید مورد بررسی قرار گیرد.   96/11/23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.