خیبر خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 3 دقیقه خیبر خرم آباد ،باشگاه فوتبال خیبر شهر خرم‌آبادمرکز استان لرستان یک باشگاه فوتبال می باشد . این باشگاه که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌ متعلق به شهرخرم آباد است .

دیوارفلک‌الافلاک 

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه   دیوارفلک‌الافلاک ، دیوار هزارساله ۱۲برجی خرم‌آباد پیرامون قلعه فلک الافلاک احیا می شود.   به گزارش سایت لرم و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، دکتر  عطا حسن پور روز چهارشنبه 1403/3/16ابیان داشت

مصوبات دولت سیزدهم

زمان مطالعه این مطلب تنها: 9 دقیقه مصوبات دولت سیزدهم،   لرستان مقصد یازدهمین سفر استانی رئیس دولت سیزدهم (1400/9/19)بود. بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی استان، دیدار با نخبگان، جانبازان، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از مهم‌ترین برنامه‌های سفر سید ابراهیم رئیسی به استان لرستان بود.

پارک مفرغ خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 6 دقیقه پارک مفرغ خرم‌آباد ،بوستان ها ،پارک ها و فضاهای سبز بخشی حیاتی از شهر هستند.این بخش ها  باعث می شوند ، یک شهر سیستم زنده و پویایی داشته باشد. فضای سبز شهری تشکیل دهنده بخش جاندار ساخت کالبدی شهر است.

میدان سه سیک خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 6 دقیقه میدان سه سیک خرم آباد ،برای بسیاری از ساکنان خرم آباد محله درب دلاکان و میدان معروف “سه سیک” آن یادآور خاطرات تلخ و شیرین بسیاری است و اغلب خانواده هایی که در اواخر دوران پهلوی اول و اوایل دوران پهلوی دوم به خرم آباد مهاجرت کرده اند

زندگی شاد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 7 دقیقه زندگی شاد ،برای بهره بردن از عمر و داشتن آرامش – برغم وجود همه مشکلات – این چند پیشنهاد را جدی بگیرید. یادتان باشد که هر لحظه از زندگی تان که می گذرد قابلیت بازگشت ندارد

برج امید خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه برج امید خرم آباد،مجوز این پروژه از محل مجوز ۲۱۵ و فروش ساختمان قدیمی استانداری لرستان است، در حال حاضر ساختمان «امید» ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

هتل صخره‌ای خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 4 دقیقه هتل صخره‌ای خرم‌آباد نزدیک به ۲۷ سال است عملیات اجرایی آن نیمه‌کاره مانده و تاکنون بارها از سوی مسئولان از روند اجرای این پروژه انتقاد شده است، با توقف عملیات اجرایی این پروژه انتقادات از آن دوچندان شده به‌گونه‌ای که مردم لرستان از این پروژه به‌عنوان پروژه‌ای تاریخی یاد می‌کنند.

ثبت جهانی فلک الافلاک

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه ثبت جهانی فلک الافلاک،  دکتر ابوطالب شفقت استاندار لرستان عصر شنبه 1403/2/8در بازدید از مجموعه تاریخی و گردشگری قلعه‌ فلک الافلاک خرم آباد اظهار کرد: یکی از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به لرستان ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد است.

اعتبار پروژه ها

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه    اعتبار پروژه ها ،دکتر سمانه حسن‌پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به پروژه‌های فعال در استان،

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.