بیمارستان رحیمی خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 3 دقیقه

بیمارستان رحیمی خرم آبادبیمارستان شهید رحیمی خرم آباد لرستان تحت پوشش خدمات پذیرش24 قرار گرفت |  پذیرش۲۴

بیمارستان رحیمی خرم آباد،مرکز آموزشی درمانی شهید سید فخرالدین رحیمی با مساحت تقریبی 19300 متر مربع و زیربنای 26364 مترمربع در مرکز شهر خرم آباد واقع شده است . در سال 81 به دلیل نیاز به تعمیرات اساسی، کاملاً تخریب و با طراحی و مهندسی بیمارستانی جدید، مجدداً ساخته و در سال 91 جهت تجهیز و شروع به فعالیت تحویل داده شد. این مرکز در 7 طبقه و با 220 تخت مصوب و با تجهیزات کامل تخصصی و فوق‌تخصصی، در بهمن ماه 1391 با 32 تخت داخلی شروع به فعالیت کرد.

یک بیمارستان فوق تخصصی است که در خرداد ۱۳۹۲ به طور کامل بازسازی شد و هم اکنون در بخش‌های جراحی، اطفال، زنان و زایمان، داخلی، اعصاب و قلب دارای بخش‌های فوق تخصصی است.

مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی بزرگترین و مجهزترین مرکز آموزشی درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی می باشد که  با ظرفیت 378 تخت بستری فعلی دارای قدمت چندین ساله در ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی و تربیت دانشجویان گروههای مختلف پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی میباشد. این مرکز در بیست و پنج هزار متر مریع واقع در میدان آزادی ساخت شده است.

سعید رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: MRI دولتی برای اولین بار در سه دهه گذشته در سطح استان با بهترین تجهیزات روز دنیا در بیمارستان شهید رحیمی راه‌اندازی شده است.
رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد راه‌اندازی اولین ماموگرافی دولتی در استان و همچنین راه‌اندازی دستگاه‌های رادیولوژی در حوزه شیمی درمانی را از دیگر امکانات مرکز آموزشی، درمانی شهید رحیمی دانست و یادآور شد: شیمی درمانی که یک موضوع بسیار جدی و نیاز مردم لرستان است با راه‌اندازی مرکز مجهز شیمی درمانی این‌گونه بیماران را از نوبت‌های طولانی برای ادامه درمان خود نجات می‌دهد، گفتنی است که این مرکز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: 70 درصد از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید رحیمی در مرکز شهر خرم‌آباد نوسازی و بازسازی شده است.
این مسوؤل اضافه کرد: در این کلینیک تخصصی که دارای بهترین تجهیزات روز دنیا است، بالغ به 52 پزشک متخصص و فوق متخصص فعالیت دارند.
رحیمی با اشاره به اینکه بخش لاپاراسکوپی این بیمارستان جزو پنج برند برتر دنیا است، مطرح کرد: اتاق عمل مرکز درمانی شهید رحیمی خرم‌آباد در حوزه چشم پزشکی یکی از برترین برندهای سطح کشور است که از خیلی مراکز تهران نیز از نظر تجهیزات و امکانات بهتر است.
رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد با بیان اینکه این مرکز در شاخه‌های مختلف پزشکی مانند غدد، ریه و … دارای کمبود نیروهای متخصص است، خاطرنشان شد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با حوزه معاونت درمان قرار است که در طرح توزیع نیروهای متخصص در مهرماه امسال بیمارستان شهید رحیمی بهره‌مند شود.
وی تعداد پزشکان متخصص و فوق متخصص بیمارستان شهید رحیمی را 152 پزشک اعلام کرد و گفت: مجموعه مرکز آموزشی، درمانی شهید رحیمی دارای پرسنلی پویا همراه با فعالیت مستمر است و تاکنون بدون هیچ مانع و عوارضی خدمات را به صورت روزانه به مردم استان لرستان ارائه می‌دهند.95/6/5

بخش ها 

قلب – ICU – CCU – داخلی زنان – داخلی مردان – اورژانس – اتاق عمل – MICU – جراحی مردان – جراحی زنان – اطفال – PICU -زنان و زایمان – بخش کموتراپی – بخش مسمومیت – ICUداخلی – بخش شیمی درمانی

کلینیک تخصصی

آندوسکپی – شیمی درمانی – تصویر برداری – آزمایشگاه – دیالیز- تست ورزش و اکو و هولتر – نوار مغز – طب سنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.