بیمارستان شهدای عشایرخرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

بیمارستان شهدای عشایرخرم آباددرمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد؛ آدرس، تلفن، ساعت کاری،  تصاویر و نظرات کاربران | نقشه و مسیریاب بلد

بیمارستان شهدای عشایرخرم آباد، یکی از بیمارستان‌ های دولتی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی لرستان با ظرفیت ۳۵۰ تخت بستری می‌باشد که در شهر خرم‌آباد است.

مطالعه برای ساخت این مرکز در سال ۱۳۴۴ تحت عنوان بیمارستانی یک صد تختخوابی شروع گردید و در سال ۱۳۴۷ شرکت جسر امریکایی به عنوان پیمانکار جهت ساخت آن انتخاب و در زمینی با حدود ده هزار متر زیربنا و حدود چهل هزار متر عرصه کار ساخت آن شروع گردید و بالاخره در سال ۱۳۵۰ تحویل موقت شده و در سال ۱۳۵۲ بطور رسمی شروع بکار می‌نماید.

این بیمارستان دارای بیش از ۲۰ بخش تخصصی و فوق تخصصی از جمله: جراحی مردان، جراحی زنان، جراحی اعصاب، اورژانس و فوریت، سوختگی زنان، سوختگی مردان، چشم، گوش و حلق بینی، جراحی قفسه سینه،ارتوپدی مردان، ارولوژی، داخلی، نورولوژی، اپی لپسی، عفونی، هماتولوژی، ICU سوختگی، ICU جراحی، ICU داخلی، ICU نورولوژی، سی سی یو، کودکان و نوزادان، اورژانس، بهبودی، طب تصویری، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، درمانگاه و دیگر بخش‌های مرتبط می‌باشد

عباس پزشکی، رییس مرکز درمانی و آموزشی شهدای عشایر خرم‌آباد اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و تلاش بیمارستان های استان برای تهیه اقلام بهداشتی، درمانی و دارویی بیماران کووید ۱۹، مرکز درمانی آموزشی عشایر همچنان دیگر فعالیت های تخصصی خود را در شرایط کرونایی ادامه داده و در خدمت مردم بوده است.

وی افزود: باتوجه به حجم بالای مراجعات از نقاط مختلف استان به این بیمارستان و مرکزیت آن در درمان بیماران کرونایی، از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ میلیون تومان کمک خیران جذب شده است.

وی ادامه داد: طی ۶ ماهه ابتدای امسال تجهیزات مختلف درمانی و خدماتی از جمله ۲ دستگاه مانیتور پرتابل نیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیران به بیمارستان شهدای عشایر اهدا شد.

پزشکی بیان کرد: این بیمارستان آمادگی جذب هرگونه کمکی در راستای رفاه حال بیماران بستری در این بیمارستان از جانب خیران حوزه سلامت را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.