مسیر گردشگری سراب‌یاس خرم‌آباد تعریض می‌شود

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

مسیر گردشگری سراب‌یاس خرم‌آباد تعریض می‌شود

جاده گردشگری منطقه سراب‌یاس خرم‌آباد که در حال حاضر عرض کمی دارد با موافقت ارتش و وزارت دفاع برای واگذاری زمین ارتش در این مسیر،تعریض می‌شود.

 سرتیپ تقی دریکوند ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح‌های وزارت دفاع در لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه مجموعه اتکا در مرکز لرستان در دسترس همه مردم شهر خرم‌آباد نیست پیشنهاد دادیم در جنوب شهر یک فروشگاه بسیار بزرگ احداث شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اغلب پادگان‌های خرم‌آباد در جنوب قرار دارند و کارکنان نیروی نظامی و انتظامی از این فروشگاه استفاده می‌کنندلذا امیدواریم این مهم محقق شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان و ارشد نظامی آجا در منطقه لرستان بیان کرد: واگذاری حریم شمال قلعه که در اختیار ارتش بود در سه مرحله انجام شده و سند در شرف واگذاری است.

دریکوند اظهار داشت: ساماندهی و رهاسازی پادگان صفر ۷ خرم‌آباد با توجه به خروج پادگان‌ها از شهر در شرف انجام است و لذا باید رهاسازی شده و به فروش برسد.

وی در ادامه به درخواست واگذاری بخشی از زمین ارتش برای تعریض جاده گردشگری سراب‌یاس خرم‌آباد اشاره و خاطرنشان کرد: تعویض جاده گردشگری سراب یاس نیز انجام خواهد شد.    97/4/25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.