جانمایی ۲ پل دائم روی رودخانه خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

جانمایی ۲ پل دائم روی رودخانه خرم‌آباد

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ضمن تشریح جانمایی ۲ پل دائم روی رودخانه خرم‌آباد گفت: مکان احداث این پل‌ها در شورای ترافیک تصمیم‌گیری شده است.

احمد مراد پور در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به احداث ۲ پل دائم بر روی رودخانه خرم آباد اظهار داشت: جانمایی این دو پل بر روی رودخانه بر اساس مصوبه شورای ترافیک صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از پل ها در بالاتر از تقاطع سرچشمه و نرسیده به پل انقلاب و پل دوم در پایین تر از پل موقت احداث شده روبه روی ساختمان سپاه لرستان جانمایی شده اند، تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای ترافیک این دو نقطه را پیش بینی کرده ایم.

احداث ۲ پل دائم روی رودخانه خرم آباد بار ترافیکی را کم می کند؟

وی با اشاره به اینکه یکی از پل های موقت رودخانه خرم آباد روی به روی تقاطع قرار دارد که این موضوع از نظر فنی ایراد دارد و نمی شود پلی را روی به روی تقاطع احداث کرد، یادآور شد: ضمن اینکه ما تا زمان احداث و افتتاح پل های دائم، از پل های موقت استفاده می کنیم لذا نمی توانستیم آن ها را تخریب کنیم و دقیقا در همان مکان پل جدید را احداث کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در پاسخ به این سوال که آیا احداث این ۲ پل دائم، بار ترافیکی شهر را کم می کند یا نه گفت: بحث این است که برای دور زدن و برگشتن در جهت رودخانه باید رانندگان یک مسیر طولانی را بروند و در یک نقطه دیگر ترافیک ایجاد می کنند، این پل ها کمک می کند تا رانندگان در فاصله کوتاهی بتوانند به سمت شمال و جنوب شهر حرکت کنند و دور بزنند.

پل قدیمی رو به روی قلعه فلک الافلاک (پل صفوی) صرفا پیاده رو می شود

مراد پور خاطرنشان کرد: همچنین برنامه این است که پس از احداث این دو پل دائم، پل قدیمی رو به روی قلعه فلک الافلاک (پل صفوی) را صرفا پیاده رو کنیم و امکان تردد خودروها در آن ممنوع شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با معضل ترافیک شهر خرم آباد اظهار داشت: خرم آباد به خاطر طولی بودن توپوگرافی آن و معابر کم عرضی که دارد از نظر ترافیکی دچار مشکل است.

دستورات استاندار در مورد ترافیک خرم آباد به شورای ترافیک رفت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه استاندار لرستان برای رفع مشکل ترافیک شهر خرم آباد دستوراتی داده اند که اگر بتوانیم آن ها را اجرا کنیم تا حدودی مشکلات برطرف می شود، تصریح کرد: طرح ها و نقشه های این حوزه پس از نهایی شدن در شورای ترافیک، به اطلاع مردم و رسانه ها رسانده می شود.   97/2/24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.