مدیران تنبل لرستان بر کنار می شوند

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه
استاندار لرستان گفت: بهبود وضعیت و جایگاه لرستان نیازمند تلاش مضاعف است لذا با مدیران تنبل و کم‌کار با جدیت و قاطعیت برخورد می‌شود.
به گزارش  ایرنا، سید موسی خادمی روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال لرستان در سالن جلسات استانداری افزود: لرستان، استانی با میزان بالای بیکاری و فقر است که باید تلاش بیشتری برای رفع مشکلات آن صورت گیرد.
وی اظهار کرد: مدیران خود باید به این باور برسند که برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتری کنند.
استاندار لرستان افزود: دولت در طرح اشتغال روستایی تسهیلات ارزان‌قیمت با نرخ سود 6 درصد در نظر گرفته و به تمام استان‌ها تعلق‌گرفته است که استان لرستان نیز باید برای جذب سهم خود نهایت تلاش خود را داشته باشد.
وی گفت: بخشی از این تسهیلات تاکنون جذب‌شده و مابقی باید تا تیرماه جذب شوند در غیر این صورت این منابع به سایر استان‌ها داده خواهند شد.
استاندار لرستان افزود: در طرح اشتغال فراگیر حدود 60 درصد از سهمی که برای استان تخصیص‌یافته جذب‌شده است و برای جذب مابقی نیز باید برنامه‌ریزی شود.
وی یادآور شد: طرح مشاغل خانگی یکی از طرح‌ها و اقدامات دولت برای از بین بردن فقر و ایجاد اشتغال است که در این طرح نیز تاکنون 60 درصد از سهم استان محقق شده است.
وی افزود: در این طرح افراد و متقاضیان بنا بر اولویت‌های مطرح‌شده می‌توانند میزان 50 میلیون ریال وام با بهره چهار درصد دریافت کنند.
استاندار لرستان گفت: به‌رغم تمام محدودیت‌های مالی کشور می‌توان با تلاش و پشتکار از این منابع استفاده کرد.
وی افزود: در این طرح تسهیلات به نیازمندان واقعی می‌رسند لذا برای استفاده از این تسهیلات باید اطلاع‌رسانی درستی انجام شود.
خادمی اظهار داشت: در طرح اشتغال فراگیر سه هزار و 598 طرح معرفی‌شده که تاکنون 493 طرح به تصویب رسیده است همچنین به تعداد 487 طرح سه هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار دریافت کرده‌اند.
وی افزود: در انجام طرح‌های اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی باید نهایت تلاش برای جذب این اعتبارات صورت گیرد.
استاندار لرستان گفت: بانک‌های دولتی در اجرای این طرح‌ها باید نهایت همکاری را داشته باشند و بازمان بندی بتوانند تا پایان خردادماه تعهدات خود را انجام دهند.
وی افزود: حمایت از سرمایه‌گذار یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که مدیران لرستان باید انجام دهد و در همین راستا تمام موانع و مشکلات سر راه سرمایه‌گذاران باید رفع شوند.
وی گفت: اینکه در استان لرستان هنوز ساخت یک هتل تا 20 سال بلاتکلیف مانده است به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست و تمام دستگاه‌ها موظف به حمایت از سرمایه‌گذاران هستند.   97/2/26

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.