آیا سند مالکیت مجموعه سوارکاری به خرم‌آباد برمی‌گردد؟

زمان مطالعه این مطلب تنها: < 1 دقیقه

 آیا سند مالکیت مجموعه سوارکاری به خرم‌آباد برمی‌گردد؟

سال 87 و براساس مصوبه دولت، سند مجموعه سوارکاری خرم‌آباد به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واگذار شد .

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، در دولت یازدهم مسئولان استانی تلاش زیادی برای برگشت سند این مجموعه داشته‌ اما هنوز موفق نشده‌اند.

علی یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان درباره اینکه سرانجام سند مجموعه سوارکاری خرم‌آباد به استان برمی‌گردد؟ به ایسنا گفت: برای برگشت سند مالکیت این مجموعه خوشبین هستیم و تلاش‌های زیادی در این راستا داشته‌ایم.

وی یادآور شد: سال 87 در کل کشور سند مالکیت 19 مجموعه سوارکاری براساس مصوبه هیأت دولت وقت، واگذار شده و الان همه مسئولان مربوطه معتقدند که اگر سند این مجموعه‌ها به استان‌ها برگردد بهتر است و وزیر ورزش نیز در این زمینه نظر مساعد دارد.

عزیزپور با بیان اینکه کاربری مجموعه سوارکاری خرم‌آباد را برگردانده‌ایم، خاطرنشان کرد: هفته گذشته یک دوره مسابقه سوارکاری در این مجموعه برگزار شد و شرکت‌کنندگان از شرایط مجموعه رضایت داشتند.

  مدیرکل ورزش و جوانان لرستان خاطرنشان کرد: با کمک خیرین 150 میلیون تومان برای این مجموعه هزینه کردیم و ظرفیت پیست را توسعه داده‌ایم.

وی تأکید کرد: سند مالکیت مجموعه سوارکاری خرم‌آباد فقط با نظر هیأت دولت برمی‌گردد و ما برای این کار از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.  95/12/11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.