کارخانه نوآوری خرم آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

کارخانه نوآوری خرم آباد

با توجه به موافقت دکتر ستاری معاون علم و فن آوری ریاست جمهوری پیگیری های لازم برای راه اندازی هر چه سریعتر کارخانه نوآوری استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دکتر سید موسی خادمی روز سه شنبه در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید در سالن جلسات استانداری که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برگزار شد، بیان کرد: بخش عمده ای از مصوبات سفر قبل معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به لرستان به نحو مطلوب و خوب انجام شده است.

وی با بیان اینکه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توجه ویژه ای به لرستان دارد، اظهار داشت: موضوعات دانش بنیان به عنوان مسئله مطرح شد و منابع خوبی جذب شده است و صندوق نوآوری فعال شده و اعتبارت خوبی را جذب کرده است.

استاندار لرستان ادامه داد: شرکت های دانش بنیان استان مطالباتی دارند که به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارایه خواهد شد.

وی تاکید کرد: امید است کارخانه نوآوری لرستان مورد حمایت قرار گیرد و هر چه سریعتر افتتاح گردد. 99/10/2

کارخانه نوآوری، بستری است که در آن، بسیاری از ابزارها و منابع مورد نیاز کارآفرینی شامل زیرساخت ها، مربیان و مشاوران، سرمایه گذاران ریسک پذیر، شتابدهنده ها، خدمات دهندگان به استارتاپها و کسب و کارها، استارتاپها و…، به نوعی بازیگران اصلی اکوسیستم کارآفرینی را در یک فضا گردهم می آورد که برای راه اندازی و توسعه کسب و کار مورد نیازند. هدف از راه اندازی کارخانه های کسب و کار، تجمیع منابع، تسهیل رشد کسب و کارها و افزایش شانس موفقیت آنهاست.

کارخانه نوآوری مجموعه ای غیرانتفاعی‌منطقه ای است برای کمک به فرهنگ پویایی و شکل گیری اجتماع نوآوری؛ مجموعه ای متشکل از کلیه ی فضاها، سازوکارها و ساختارهای لازم برای شکل گیری، رشد و توسعه ی استارتاپها و کسب و کارهای نوآورانه. این مجموعه ی بزرگ با در نظر گرفتن همه ی نیازهای لازم برای رشد یک واحد کسب و کاری کوچک، اقدام به جمع آوری زیرساختها در کنار هم نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.