احداث “خانه امید” در یکی از پارک‌های خرم‌آباد

زمان مطالعه این مطلب تنها: 2 دقیقه

 احداث “خانه امید” در یکی از پارک‌های خرم‌آباد

 مهندس هوشنگ بازو استاندار لرستان صبح امروز 6/11/95 در نشست مشترک با رییس، یکی از اعضا و مشاور هیئت مدیره سازمان بازنشستگی گفت: “خانه امید” در یکی از پارک‌های خرم‌آباد برای بازنشستگان احداث می‌شود.
وی افزود: بعد از هماهنگی‌های لازم قبلی و در راستای ارائه خدمات مختلف به قشر بزرگ و فاخر بازنشستگان استان که جمعیتی بالغ‌بر 27 هزار نفر را شامل می‌شود یک مجتمع فرهنگی، ورزشی، آموزشی و … در یک ساختمان آبرومند تحت عنوان ” خانه امید” در یکی از پارک‌های مرکز شهر احداث می‌شود که انتظار می‌رود تمام مدیران و مردم استان برای احداث این مجموعه با سازمان بازنشستگی همکاری کنند.
بازوند افزود: بهره‌مند شدن از دانش، تجربه و علم بازنشستگان و در عین حال خدمات‌رسانی به آنان باید از شعار به عمل تبدیل شود.
وی تأکید کرد: کشوری روبه‌پیشرفت است که از تجربه صاحبان تجربه استفاده کند.

احداث خانه امید بازنشستگان لرستان:

مشاور استاندار لرستان از احداث خانه امید بازنشستگان استان خبر داد.

شجاع دریکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، گفت: مردم خدمت دیگری در سال 1395 توسط دولت تدبیر و امید و به همت مهندس بازوند استاندار لرستان را شاهد خواهند بود.

وی اظهار کرد: پس از 12 سال فراز و نشیب به همت استاندار لرستان خانه امید بازنشستگان استان احداث می‌شود.

دریکوند ادامه داد: استان با دارا بودن 28  هزار بازنشسته فاقد مکانی مناسب و در شأن این قشر شریف بود.

وی اضافه کرد: بعضاً مردم ما شاهد بودند پیشکسوتان عرصه خدمت به صورت پراکنده و سرگردان در پارک‌ها به طور نامناسب حضور داشتند. به منظور تکریم این عزیزان، استاندار به صورت ویژه به معاون عمرانی و من دستور دادند که موضوع را پیگیری کنیم.

مشاور استاندار لرستان یادآور شد: به همین منظور طی جلساتی با شهردار و شورای شهر و کانون بازنشستگان استان این امر محقق شد و با پیگیری شخص استاندار بودجه لازم از صندوق بازنشستگان کشوری برای ساخت خانه امید تخصیص و با یک نقشه تیپ کشوری در مرکز شهر در پارک معلم اجرایی خواهد شد.

دریکوند گفت: در این مرکز خدمات پزشکی- فرهنگی- اجتماعی و گردهمایی بازنشستگان صورت خواهد گرفت و امیدوارم این خدمت مورد رضایت آنها قرار گیرد.  95/12/24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تشخیص ربات نبودن *

ما برای بهتر ارائه دادن خدمات به شما بازدیدکننده محترم از کوکی مرورگر استفاده می کنیم.